你把我凍結,在無人的世界。那些心碎,絢爛鋒利扎眼。在陽光之下

I’m singing my blue我等待救援 短短幾年像一世紀繾綣。

I’m singing my blue 懦弱的完結 留給你自由的豔陽天。

 

Hey Don’t you understand that never be whole.

So just let me go and be alone until forever.

 

I have a new trip only for myself.

Looking for someone, lead me out of frozen place.

 

Don’t say that you will hold me like your weak vow.

We are not born to be perfect couple. No more hurting.

Right now believe me that I loved you at past.

But everything changed.

 

何時起甜蜜變灰暗 已經永遠沒有答案 只知道這是末路也沒有明天

曾想過這一切難道只是荒唐

 

你把我凍結 在無人的世界 那些心碎,絢爛鋒利扎眼。在冰山之下

I’m singing my blue我等待救援 短短幾年像一世紀繾綣。

I’m singing my blue 既然已結束 就不需要回頭說再見

 

You don’t have to say anything. Everything is gone.

I won’t go back, like heart break never be healed.

 

But you waited me for a year.

I still be like crazy, just tell me what can I believe. We were

in happiness in deed. We are getting much wiser now.

I still remember our hugs and kisses.

 

Memories and roses are fading.

As time goes by, we will meet the right one.

 

花開花謝般的聚散 連太陽都會有盈缺 我只是盲目的走在荊棘上

Cause all I know that there’s no angel to rescue me.

 

你把我凍結,在無人的世界 那些心碎 絢爛鋒利扎眼 等夢魘遠離

 

翻開回憶之書 有淚痕模糊了你臉 如我所願的 

看不清你和傷口 你如今怎樣 像另一頭的平行線 so good bye

 

I’m singing my blue 我等待救援 短短幾年像一世紀繾綣

I’m singing my blue 別再為我寫 情歌早就已經走了味

I’m singing my blue 既然已結束 就不需要回頭說抱歉

I’m singing my blue 你能明白嗎 離開也是種受傷的愛

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Urania Liv 的頭像
    Urania Liv

    Urania's Novel, Lyrics and Thinking.

    Urania Liv 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()